December 2, 2013

Miele S 6240 吸塵機 Vacuum Cleaner

我諗大家放到啲大型電器店見到啲吸塵機真係好頭痛,呢DEMO機放到滿哂,又話有塵袋,又無塵袋,又有啲充電,又手提,真係佢有佢講,我地有我地唔明。

所以要上網睇,最先留意到啲歐洲牌子,好似Dyson, Rowenta 同Miele,可能因為俾電視廣告洗左腦。

首先講下冇買的牌子先,最唔掂就係Dyson,大家係電視見得最多一定係佢,但係去到百記叫PROMOTER一開機睇睇,即刻可以叫佢關機,事關實在係好嘈,我諗大家都有入過百記,好多電視音響開哂係度俾人聽,係咁嘈的地方都聽得出部Dyson吸塵機嘈,咁真係幫佢唔到啦。至於點解咁嘈,估計同佢個吸塵機體積有關,做到部機咁細,即係風扇扇葉都會做細左,要保持大吸力,就必定要加大轉速,轉速一高就一定嘈。所以Dyson一開始就OUT了。

本來想買Rowenta,因為屋企有部Rowenta暖風機都唔錯,好似幾靠得住。今次去左兇宅睇,實物睇上去有啲大, 而佢得一個可轉方向的輪,轉向比較鈍。至於佢個SILENT的MODEL就唔好比廣告坤到,廣告就話隻貓唔怕比吸塵機嘈到,個吸塵機又好似完全無聲咁,實情只係比其他MODEL細聲啲,隻貓係驚開的,都會繼續驚LO,就算係YOUTUBE睇ROWENTA AUSTRILIA的廣告,吸塵機的聲都係不正常的細,所以覺得佢地信唔過,另外就係佢個V形拖把,係屋企真係唔覺有咁多死角要用到呢把野,所以冇要到。

最後就係Miele啦,買Miele都係因少少貪大牌子,以呢個牌子的產品來講,吸塵機的價錢最大眾化,部S6240有兩個地方比較吸引,第一就所有Miele吸塵機都有的,就係三個輪都可以轉方向,係屋企點吸,部機都"追"到我,唔使刻意拖佢行。第二個好處係就夠靜,比ROWENTA再靜啲,開機後,拖把入風位的風聲仲大聲過靜吸塵機的聲,咁的水平小BB都唔會太驚。另外就比較瘦身,唔用時,隻喉可以繞係拖把上,企直後幾慳位,睇得出個DESIGNER係有自己用吸塵機的。另外佢呢個MODEL仲有送個木地板專用拖把,用料豪華,但係好似好重,我就重未開過來用。




分享
去電器店揀機,唔好俾佢地放係架上的吸塵機騙到,因為部部都未裝拖把,睇上去好似好細,但到實際用未必一樣,真係要店員安裝一部完整的來試。如果係充電手提式,更要用手拿住10分鐘,試下係唔係真係夠輕。

No comments:

Post a Comment