November 10, 2009

Sony KDL-40Z5500 報告

呢部機的外型睇落都幾簡潔,由於佢唔係用LED做backlight,所以都有番三幾吋厚,但係用電量方面,就不比Samsung的LED TV高,都係260Watt左右,晝面前方可以話冇熱氣,機背都係有d熱,不過相比d olevia機頂盒同舊的plasma電視,已經算係冇咁熱,而家呢個天氣都可以接受,要到夏天先見真章。

先講買機,如果對d 大型連鎖店的禮物冇興趣的話,可以到www.price.com.hk格價,搵間最平去買都冇問題,最重要係問一問包唔包送貨。而Sony係會包安裝的,所以同邊間買都冇所謂,但係都先問有冇包安裝。本人就冇用到佢的安裝服務大,因為太容易安裝啦。以下兩張圖由說明書copy出泥,只要放個電視上個底座,再修四口螺絲,插天線同電線就攪掂,但係自己裝的話,就要多幾對手先得,因為個電視都幾大下。

追台果d就唔講啦,可以download說明書睇。

講番佢個200Hz 畫面啦。如果大家走去問d sales,佢一定問100Hz就夠,如果追200Hz的話,好快又出400Hz,你追得幾多,背後原因都係想大家幫佢買哂d舊貨去。而我個人覺得200Hz比100Hz都有明顯的分別。要睇呢個分別,就好睇大家睇咩節目,財經節目d即時報價係畫面下方不停飛,或者生態節目,個鏡頭左右掃睇風景時,200Hz有絶對的優勢,因為可以做到流暢而清晰,而100Hz就只係流暢。咁對睇的人有咩感覺呢~~~
50Hz 個影像跳跳下,會睇到頭暈
100Hz 流暢d,唔清晰
200Hz 流暢又清晰
不過呢個感覺只會出現係大呢吋的電視如40吋以上,細電視就唔會太大分別。
呢款電視可以自己選擇50, 100, 200Hz,所以可以叫店員show下,用同一部機感受下,容易d睇到個分别。而玩PS3再加上HDMI同200Hz,真係流暢到不得了。

而佢個dlna係經wired connection,所以要留番條線俾個電線先得。個係video只support *.mpg,用途不大。而睇相方面,顏色細膩,幾有現場感,但係佢load張相超慢,大約要3~5秒先出到成張相(由上致下出),用slideshow就可能會好d,佢process好張相先係個screen show出泥。播歌都好好,聲音不錯,screen又可以入sleepmode。

update firmware一定要用電腦download,再save去usb,再插去電視度,所以有d笨。

畫面正下方有個發光的SONY字樣,其實set佢唔發光,所以唔使煩。











No comments:

Post a Comment