May 23, 2009

非洲紫羅蘭



我諗大家都試過種非洲紫羅蘭,開始的途徑不外乎兩個。

第一個就係買一盆新gei番泥種,通常買的時候都係開住花的,係屋企放個幾星期都仲見到d花,跟住就好快謝左,跟住就一世都只係生葉,花就重此冇機會再見到。

第二個情況係o係人地d花度剪d葉,再放入水,到佢生d根出泥之後,先落泥種。而我的紫羅蘭全部都係用呢個方法生出泥gei。

以前種的時候,成日都怕d花好易死,但係種得多,就會發現佢好粗生ga。

淋水係可以照頭淋,d葉完全唔怕掂到水,咁點解咁多人話唔可以呢??係因為如果葉面有水,再加上太陽曬落去,水珠會將陽水聚焦,果部份就會被曬燶。所以淋完水就唔好俾棵花同陽光玩遊戲啦。建議夜晚淋水好d同一個星期一次就夠,唔要唔使淋到有水流番出泥喎。

要花強壯,就要俾佢晒多d太陽,溫度又唔可以太高,大約廿二至廿五度啦,隔住玻璃曬就最好啦,夠陽光的話,葉面翠綠,葉徑會呈深紫紅色,葉面向橫擴展。如果d葉垂直生,咁佢即係好唔夠曬啦。記住呢,香港夏天好熱,唔開air-con再曬太陽會熱死d花,我建議夏天帶番公司吹冷氣,秋天番屋企。

施肥方面我就冇做,所以一年開得一次花,如果想加,就買d支液體花肥,淋水前加幾滴,唔好偷心,唔好個個星期加。

淋水,曬太陽,施肥三樣野做齊,就會年年開花gala。我的花就開左兩次啦。

No comments:

Post a Comment